torsdag 18 december 2008

Ljus


Blev så glad när jag hittade det här lilla huset ! Det ger ett så otroligt mysigt sken när man tänder det. Det finns så snygga zink hus men jag har sökt efter ett vitt och nu hade jag tur!
Det blev väldigt populärt hos barnen kan jag säga!

Önskar att jag hade massor av tid !
Håller på och syr lite och målar om grejer men det är ju bara så små korta stunder som det blir tid över till sådana saker att jag just nu håller på att bli tokig för att jag är så pysselsugen.
Man får ha tålamod! ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det huset var ju supersött!! Det är så mysigt att tända ljus i alla varianter nu. kramis!

Therese sa...

Åh, vilket mysigt litet hus! Passar på att önska dig och din familj God jul och Gott nytt år!

Ellison sa...

Åh såna hus som är så fina! Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Kram

♥ Fyra årstider sa...

Det lilla söta huset bor hos mig också, visst lyser det fint.
Kram, Lotta