söndag 24 januari 2010

Randigt hos fototriss




Tänkte att jag skulle testa att vara med på en utmaning hos Fototriss där man fick ordet randigt som tema. Tog en promenad sent på eftermiddagen igår när jag var ledig några timmar från jobbet. Det var jätte fint på himlen när solen gick ner. Allt skiftade i pastell färger och var så vackert.
Mitt bidrag skulle nog passa bättre under temat tråd än randigt, men lite randigt kan man väll ändå tycka att det är. ;D
Det är första gången jag är med i fototriss och det känns kul med lite utmaningar så det blir nog fler gånger kan jag tänka mig.
(Hoppsan jag var visst lite sen, för när jag skrev detta inlägg så stängdes utmaningen för randigt. Men det gör ju inget för jag har ju fått min utmaning ändå! :D Får vara snabbare nästa gång!)

4 kommentarer:

Lyktor och Tyg sa...

Kul tolkning, jag tycker det är randigt. Du får det bra om du ska jobba i dag också.
Kram Kristina

Its a house sa...

Tack goa du det värmer ända in i hjärtat!!! Tjusiga bilder du tagit! Randigt helt klart tycker jag!

Önskar dig en skön söndag!
Karolina

Lyktor och Tyg sa...

Ja är så så glad jag med att vi "hittade" varndras bloggar. Känns så mkul. SOm vi är lite nära varann.
I mitt förra inlägg skrev jag lite konstigt. Jag menade att du får HA det bra om du skulle jobba i dag också. Det blir så slarvigt ibland när man skriver.
Kraaaamisar

Anders W sa...

Vad kul med "nyttiga" streck och att även kraftledningar kan vara vackra. Bra jobbat!