tisdag 6 oktober 2009

Kastanjer

Ett litet myskort så här på hösten. Kastanjerna hittade min dotter och hennes klasskompis när de gick från skolan. Blev jätte glad för dem för de har sådan fin färg och ger en skön känsla av naturen tycker jag. Nått som inte ger mig sån skön känsla är alla mina sommarblommor som fortfarande står kvar på trappan och altanen. Dom är ingen härlig syn så här sent på året...... Måste ut och fixa i trädgården någon dag, det är skönt bara man känner att man har tid att hålla på i lugn och ro. Börjar längta efter att åka till pappas skog och hämta lite mossa för så här års börjar mitt pyssel sug öka mer och mer! :D
Kram Tin

3 kommentarer:

Carina sa...

Naturens material över huvud taget, är bara så vackert. Jobbar på en förskola där vi har natur och skapande som profil och just under hösten finns det hur mycket material som helst från naturen. Ditt ljus med kastanjer är SUPERVACKERT!!!
Kramizar//Carina

Cathrin sa...

Kastanjer är verkligen något av det vackraste med hösten! Dottern fick den något retoriska frågan häromdagen om hon plockat "alla de där kastanjerna". "Nej, det har mamma!" löd svaret och frågeställaren blev alldeles tyst. Har precis hittat in på din sida men återkommer gärna!

Ha en trevlig kväll!
Hälsningar

Cathrin

kardemumma sa...

Vad längesedan jag hälsade på hos dig! Vad mycket fint du visar!!
Ska absolut skärpa mig och besöka dig oftare ;)
Kramar C