fredag 9 oktober 2009

Kärlek till extrapris

Idag har våran son blivit av med sitt gips som han haft en månad pga en stor knäoperation. Är så tacksam för det verkar som att operationen blev lyckad. Nu ska han bara träna upp sina muskler så att de blir starka igen.
Barnens vänner är här i kväll och tittar på Idol, äter godis och dricker dricka. Jätte mysigt! :D
Mannen jobbar och kommer hem imorgon. Han köpte fredagsgodis till barnen när vi åkte från sjukhuset. Jag fick mörk choklad från Lindt i ett jättefint hjärta. Mörk choklad är hans favorit och har blivit min också med åren. Det var inte många bitar i asken, fem stycken närmare bestämt så man får äta långsamt och njuta av varje bit. Känns lyxigt!
Efter ett tag så kom det fram att det var halva priset på Maxi, min man älskar extrapriser !!! ;D
Men det är ju lika gott för det! Jag tycker att han är för gullig!
Nu ska jag sätta mig i soffan och ta en bit till!
Tack för att ni tittar in!
Kram / Tin

4 kommentarer:

Therese sa...

Vad gulligt! Visst blir man glad över små kärleksgåvor. Och visst är det mysigt med barn i huset...man riktigt småmyser

Engelska Villan sa...

Hej!
Vilka jätteskarpa bilder du lyckas ta! Supersnygg är den här med Lindt hjärtat!! Och vilken söt gest av din man :)
Ha en skön söndagskväll, du med!
Kram kram Anna

Carina sa...

Godis är alltid gott, så njuuut!!
Kramizar Carina

Laila sa...

Och även när chokladen tagit slut så kan man sitta och njuta av den vackra asken...