lördag 23 april 2011

Skönaste dagen

För att ni inte skall tro att det här har blivit en blomblogg helt och hållet så börjar jag med att visa en bild på det som blev kvällens desert. Underbara Ben & Jerrys goda glass. Ny smak för mig vilken var jätte god, men min absoluta favorit är ändå New York Super Fudge Chunk.

Vilken underbar dag vi har haft idag tillsammans med nära och kära. Skulle igentligen ha jobbat hela dagen men en jobbarkompis ville byta så jag blev alltså ledig den finaste av alla dagar. Hade då även turen att få träffa mannens bror med familj som var på besök över helgen och mina kära svärföräldrar.

Vi träffade även värdens sötaste hund som sonen och jag fick gå en promenad med. På vägen så gick vi förbi ett magnolia träd som var helt översållat med knoppar och flera utslagna blommor. Så här kommer en blombild som smyger sig in i alla fall. Massor med vitsippor såg vi också men de kommer en annan dag. Kan bara inte låtabli att krypa i gräset och zooma in de små raringarna. :D

I morgon kallar jobbet så då blir det inte så mycket sol för min del.
Hoppas att ni får en skön söndag!

Inga kommentarer: