lördag 10 januari 2009

Yoghurtmask


Här kommer första scrappade layouten på länge! :)
Använt en skiss som Teres har på sin skissblogg teres skisser Har använt nr 3 men ska testa fler! :D

Tack vare att några kära vänner börjat scrappa så har vi börjat scrappat tillsammans och det har gjort att jag kommit igång lite igen! :D
Startade ju upp min blogg som en scrapblogg men eftersom jag inte scrappar så mycket så har det blivit en blandning av lite allt möjligt.

Känner mig sugen på att prova olika saker och håller just på att måla och stämpla på trä. Visar det här senare när jag gjort lite mer!
Sen har jag börjat virka lite! HiHHi !
Det är jätte kul men det blir inte mer än små blommor än så länge och jag inte vet vad jag ska ha dem till! Det är i allafall roligt att försöka tämja garnet. :D

Annars så har vi sjukstuga här hemma. Barnen och Mannen har avlöst varandra med feber hosta och öronverk. Det är bara jag som klarat mig än så länge.

Ha det så bra så länge!

10 kommentarer:

Angela sa...

Vilken fiiin layouter!!

Det där med stämpla på trä lät väldigt spännande... hoppas få se när du är färdig! :)

♥ Fyra årstider sa...

Scrappa har jag aldrig gjort..men det ser så kul ut. Tack för rara ord på min blogg.
Kram Lotta

kardemumma sa...

Tack för dina söta ord, sånt värmer.
Hoppas att ni blir av med alla "basilusker" snart och blir friska så ni kan njuta av vintern:)
Kramar C

jeanettew sa...

Vad roligt att du scrappar igen!!!

Hoppas att familjen snart blir friska igen....Influensa är inte roligt...URK...

Jättefin LO!!!

Kram Jeanette

Anonym sa...

Det är en alldeles underbar layout! Så harmonisk och med fotot i fokus. Haha, yoghurtmask ska väl vara bra för hyn? :D
Kul att du provar på annat pyssel också. Kram!

Anonym sa...

Vilken härlig layout med en underbar bild!

Angela sa...

Tin: Istället för vajer eller tråd så brukar jag använda stavar med en liten ögla på i ena änden (jag vet ju som sagt inte vad något heter ännu när det gäller pärlor haha) men jag skulle kunna fota av lite längre fram och visa hur jag gör :) Älskar detta sättet att göra smycken på, kändes som "min" grej direkt!

vouffen sa...

Hej!
Vad roligt att du hittade mig på signerat :) ! Jo, jag har sålt en del där, det är riktigt kul! Håller du oxå på med nåt roligt pyssel?!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Åsa

Anonym sa...

Jag behöver en sån mask!
Vad kul att det blev bra med sängarna. Du får jättegärna länka till mig :)

teres sa...

Superfin LO och vad kul att du blev inspirerad av mina skisser *glad*!

Ska inte du åka på scrapträff i Götlunda?

kramen teres