lördag 24 januari 2009

Symaskinen har jobbat



Har en favoritblogg, nej jag har flera men Chez Larsson eller Benita som hon heter har en underbarblogg där hon generöst delar med sig av tips och ideer.

Hade gått och funderat på var jag skulle kunna få tag på madrass skydd eller vad det kallas till våran säng. Man ser nämligen rakt in under våra sängar när man sitter i vårt vardagsrum och det gillar jag inte.
När jag kom in på hennes blogg så hade hon just lagt upp bilder på hur hon gjort sina sängar fina och det var helt i min smak!
Så jag åkte direkt och köpte tyg, sydde och blev så nöjd!
Lätt som en plätt var det faktiskt. Ska sy ett till dotterns säng också när andan faller på.
Länkar direkt till hennes bilder hur hon gjorde.
http://chezlarsson.typepad.com/myblog/2009/01/super-simple-bed-skirt-howto.html

Tack Benita för alla tips du delar med dig av! :D

Har ni fler tips på bra bloggar så dela gärna med er !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev!

livet på utanäs sa...

Vad fint du har sytt och vilka fina skyltar du gjort . Jag vill också göra så fint ... =)

Ha det bra / Sussi O