fredag 2 november 2007

LO från scrapträffen


Nu är LOn klar som jag började på hos Mia! Stort tack till alla nya och gamla scrapvänner som var där för så trevligt sällskap!!! Ska lägga upp lite länkar till era bloggar här på sidan!
Som för det mesta så går min LO i brunt!!!! HiHiHi Det är svårt att bortförklara att det är min absoluta favo scrapfärg!!!Antingen är det papper eller chalk, kan inte vara utan heltenkelt. Har här använt en fin skiss från scrapinspiration.blogg.se.




Sen har det ju även på denna LO smugit in några Easer stämplar och mitt älskade Fontwerks Hennahjärta.
Väntar stämplar från USA och fick en avi på posten att de fick hämtas idag men de kunde inte hitta dem! Snyft! Får vänta några dagar tills efter helgen så dyker de förhoppningsvis upp.
Var föresten på mässan i Karlstad förra helgen och köpte en Bind it all maskin av Pysselmyran så jag kan göra spiralalbum. Ska bli sååå roligt! Tala om att tjejen som har pysselmyran var super trevlig! Träffade lite bekanta där också, vilket var roligt.

Hoppas att ni får en trevlig scraphelg! :D

11 kommentarer:

jeanettew sa...

Vad fin den är!
Gillar du brunt? Kan jag inte tänka mig *ler?!?!
När jag såg den hos Mia var den under bearbetning, och den blev ju asafin!

Kram

Anonym sa...

Här är en till som gillar brunt och inte bara på scrapsidor hhihi. Tycker din lo är fantasktiskt vacker och harmonisk och har månfga fina detaljer.

kram Anna G

www.annag.blogg.se

Anonym sa...

Den är så fin och du scrappar öht väldigt harmoniskt och arbetat.
Kram!

Anonym sa...

Så fint den blev. Kul att få trffa dig hos Mia, det är inte ofta man ser dig nu för tiden. KRAMIS

Anonym sa...

Va fin den blev! Stilren men ändå "så talande"!
Kram!!!

teres sa...

superfin en riktig Tin-LO :)!!!!!

Kramen

Therese sa...

Instämmer om färgen:) Superfin LO!!! Kul när man ser hur en LO växer fram...

Joy for Health sa...

Jag är bara sååå avundsjuk på hur otroligt harmoniska dina LOs är. Färgerna är verkligen helt underbara och det blir alltid så otroligt otroligt snyggt!

Linda sa...

Jättefin!!
Synd att jag missade dig hemma hos Mia.

Anonym sa...

Men så himla fin!
Vilka helt underbara färger!

Kram
Mette

Anonym sa...

WOW, vilken underbar LO! Brunt och rosa går ju så himla bra ihop. :-)