söndag 11 november 2007

Bidrag till veckansskiss



Har gjort denna LO till http://www.veckansskiss.blogspot.com.
Skissen är ritad av Fialia och jag gillade den direkt.
Bilden är från i sommras när vi tog tåget till Stockholm
och besökte GrönaLund.
En oförglömlig dag för oss som barnen pratar om än idag.
Här vilar de på en bänk utanför Pettsons skojiga hus.

Har använt papper från MME-Signature suit och stämpeln är från Autumn leavs 'Journaling stamps'. De smala remsorna ser tyvärr lite mer rosa ut på bilden än i verkligheten.

ÅÅÅ vad det är roligt att scrappa!!!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu en helt underbar layout i härlig färger!
Jag gillar den massor!

Kram

Anonym sa...

Vilken fin =)
//Jenny Penny

Anonym sa...

Åh så fin layout! Så stämningsfull och så snyggt med remsorna. Kram!

Anonym sa...

Gillar remsorna mycket! :-)

Anonym sa...

Tack så mycket för din kommentar hos mig! Kollade lite bakåt hos dig och ojoj, vad fin "bröllopsbubblor" är! Kram
annika

Simmat sa...

Jättefin tolkning!!!Och så snyggt du skriver!!

Lisbet sa...

Nu – ska jag ta mig tid att titta in till Svensk scrapbookinga medlemmars bloggar. Det verkar vara lite segt med att göra ”insupa andrabloggares inspirerande och härliga alster”. Säg inget - egentligen hittar jag inte arbetslusten. Och en annan sak – jag inte bara digiscrappar utan mixtrar lite med papper också. Men säg inget…*s*…. Funderar på kort men har sett att det finns visst regler på vad man får använda om man ska sälja dem etc.

Till skillnad från min LO i min blogg så har vi nu snö, några grader kallt och världens vackraste soluppgång här.

Så vackert med den grön/rosa kombinationen - SNYGGT

Anonym sa...

Ååååh vad mycket fint du gör, det var otroligt länge sen jag var in - tur jag hittade tillbaks ;0)

Eva sa...

Har kikar runt i din blogg och såg mycket fint här!

teres sa...

supersnygg Tin, som alltid :)! Ses vi ikväll kanske, vore trevligt!

Kramen

Anonym sa...

Å så mycket fint och inspirerande jag hittade här hos dig. Dina layouter är så harmoniska och finstämda. Vackra. Och visst är det underbart att scrappa!

//Emma

Anonym sa...

Hej!!! förlåt att jag inte svarat dig ang. scrapeventet, men jag är nog glömskast i landet=) jag skulle VERKLIGEN vilja åka, men jag tycker det är såååå långt bort. hur ska du ta dig dit? och ska du åka med nån? ja, jag ska tänka på det=) Kram Carina Lindholm

Lisbet sa...

Skönt att det är fredagmorgon. Även om jag verkligen gillar mitt jobb och ibland jobbar helg när jag har en idé så är känslan av fredag som befriande. I morgon ska jag på ett storhejdundrande eftermiddags födelsedagskalas och det känns roligt. Mindre roligt är presenter men jag har funnit ett dessertvin , com jag inte minns nu, som passar bra till choklad så ikväll tänker jag göra lite tryffel att ha till.

Är på liten blogrunda för att mysa lite innan jag drar igång allt arbete här. Önskar dig en skön andra advent.

Ta vara på dig.

Lisbet sa...

Tar mig en liten blogrunda eftersom jag inte vet om det blir någon före jul. Tack för alla fina layouter, kort och skapelser som du visat upp under året. Jag har blivit så inspirerad. Försök nu att ta ner tempot och riktigt njuta av sista advent och sedan julen.

God jul

Marie sa...

åh vilken fin LO, djupa vackra färger!