söndag 5 september 2010

Kubb är kul


Nu är en lång jobbarhelg över. I går kväll när jag kom hem hade vi finbesök av min svåger och barnens yngsta kusin som är en riktig liten sötis. Så roligt att se dem igen. Tyvärr bor de inte i närheten så det blir inte så ofta vi ses så man ser verkligen hur fort han växer mellan gångerna.

Senare på kvällen så avslutade vi med att spela kubb tillsammans med barnen och två av grannbarnen. Första gången vi spelar kub hemma denna sommar men vi borde kunna prestera några matcher till innan säsongen anses över. Får se om jag orkar klippa gräset imorgon för gräsmattan börjar åter igen mer likna något av en äng. Inbillar mig att det kanske skulle vara lättare att träffa kubbarna om det inte är så mycket gräs ivägen som hela tiden stoppar min kastade pinne. Eller så borde jag kanske träna lite istället medans barnen är i skolan... ;D

Inga kommentarer: