måndag 12 april 2010

Långpromenad



I går var jag och hälsade på min älskade svärmor tillsammans med två av barnen undertiden yngsta sonen var på barnkalas.
Vi gick ut på en långpromenad och var ute över 1,5 timme och det var riktigt fint och soligt väder. Äntligen så får vi sol och vårvärme det har man verkligen längtat efter.

Är så otroligt glad och tacksam för att jag har en så underbart snäll, klok och omtänksam och kärleksfull svärmor. Hon har alltid så kloka ord och har varit ett stort stöd för mig många gånger när livet känns tufft. Sen är hon ju förstås världens bästa farmor också! Hon är som en rikedom för mig !!!!

Tänkte att jag skulle visa er en liten söt and som vi såg på promenaden igår.
Ha det så bra i solen!

1 kommentar:

tina | pepparochvanilj.se sa...

Nära och kära är den verkliga meningen med livet:) Mer viktigt än inredning och projekt av diverse slag....men det är ju också kul ;) Synd barra att det är mer tankar än handling emellanåt bara... Hoppas ljustes återkomst ska för amed sig massor av energi och lust att skapa och fixa!!! Eller hur!?

K R a M // T i n a