tisdag 17 februari 2009

Scrappat lite


Har gjort en LO med ett kort på mannen och våran äldsta son tillsammans i gungan.
Jag älskar det här kortet för att det visar en sån kärleksfull och förtrolig stund mellan far och son. Har gjort en väldigt enkel layout för jag tycker att kortet talar för sig själv!

Håller på att snickra lite här hemma men det är inte färdigt ännu så det får jag visa senare.

Nu har vi sportlov och snö så att det går att åka skidor och pulka utan problem! Tänk att det kom så perfekt till lovet! Har varit i backen på eftermiddagen där vi åkt skidor och pulka det var jätte härligt!
Jag är verkligen ingen friluftsmänniska för jag älskar att vara inne! Inget att vara stolt över men det är tyvärr sanning!
Minsta sonen sa till mig en dag, -Mamma du är aldrig ute!
Vad svarar man på det? Usch vad hemskt det låter !!! Tyvärr så är han lik mig och gillar också mest att vara inne! Men jag försöker att bättra mig och det har gått riktigt bra på slutet!

Hoppas att ni är mer aktiva och sportiga än vad jag är! ;D

Ha det så bra !

5 kommentarer:

teres sa...

Stämningsfull och vacker sida. Helt underbar :)!

Väntar med spänning på vad du snickrat :).

kramen

Therese sa...

Mycket vacker! Har också de stämplarna, de är verkligen fina och användbara. Hrmmm, måste nog tyvärr också erkänna att jag helst är inne.

sockergryn och hemlikheter sa...

Jättefin, och vilket mysigt foto!
Det är så kul att kika in här, du är så pysslig och kreativ!

Jag försöker bättra mig och vara ute med barnen mer, men jag är också en innekatt egentligen...

Ha en bra dag!
Kram Helena

Jennie/Deleelsia sa...

Mycket finstämd layout på far o son. Vacker!

(Favvis)Maria sa...

Härlig LO!